გაკვეთილის თემა
|
არჩილ სულაკაური, „ბიჭი და ძაღლი“
|
გაკვეთილის თემა /საგანი(საგანი და გასაღები სიტყვები)
|
მზია ირემაძე.’’ბიჭი და ძაღლი“(ბიჭი, ძაღლი, მეგობრობა,სიყვარული,)
|
საგნობრივი სფერო
|
ქართული ენა და ბუნება
|
სამიზნე ჯგუფი
|
დაწყებითი საფეხური. მე-6 კლასი
|
მიზნები და ამოცანები (გაკვეთილის მიზნები და ამოცანები)
|
გაკვეთილის მიზანი:ნაწარმოებში მწერლის სათქმელის ამოცნობაზე მუშაობა.
საპრეზენტაციო უნარების განვითარება.ტექსტის ეპიზოდების დასათაურების უნარის განვითარება.შინაარსის
გადმოცემის უნარის განვითარება.წერის უნარ- ჩვევის განვითარება
|
გაკვეთილის აღწერა(გაკვეთილის სტრუქტურა და აქტივობების აღწერა)
|
მას შემდეგ, რაც ტექსტიწაკითხული აქვთ მოსწავლეებს,ვამთლიანებთ შინაარსს.გადავდივართ სახელმძღვანელოში მოცემულ
ზეპირმეტყველების ამოცანებზე:ეპიზოდების
დასათაურება და თხრობა. 10წთ.
ვსვამთ კითხვას:რა არის მწერლის სათქმელი ამ მოთხრობაში?(ყველა პასუხი
იწერება დაფაზე და გაანალიზდება, რის შედეგად
მიდიან საერთო აზრამდე). 10წთ.
სახელძღვანელოში მოცემული კითხვებით ამოვწურავთ ტექსტზე მუშაობას. 20წთ.
ვაძლევ საშინაო დავალებას:წერილობით გადმოსცენ პირველი მონაკვეთის შინაარსი
ისე,თითქოს ამას მთავარი პერსონაჟი ჰყვება. 5წთ.
|
მასალები
|
სახელმძღვანელო
|
მეთოდები
|
კითხვებზე ვრცელი პასუხების გაცემა.
|
ხელსაწყო
|
სახელმძღვანელო,დაფა,რვეული.
|
შეფასება
|
დაკვირვება მოსწავლეთააქტივობასა და ქცევაზე.დაკვირვებამუშაობის პროცესზე.შ
|
пятница, 13 декабря 2013 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
ნატუშ გილოცავ! პირდაპირ ირმის ნახტომია.
ОтветитьУдалить